NOTICE POSTING PROCEDURE

unapprovedservicenotice

Sample of unauthorized notice that is prohibited.

Due to the significant number of random notices recently posted in common areas to notify water or A/C interruptions due to private contractor work, a standardized notice form has been developed along with the following procedure for all who require to have main plumbing turned-off while performing work in your unit:

  • Any interruption in services effecting the entire building must be noticed on a Board-approved form and posted in obvious and conspicuous places for sufficient notification to residents.
  • Notices require 48-hour notice period (unless due to a repair of an emergency nature).

    HC11Notice

    This is the correct notice form to post to advise of service interruption, contact a Board member.

  • All service interruptions require notification and approval by a Board member.
  • All service interruption notices must utilize the approved form and must be signed by a Board member in order to be posted.
  • Service contractor cannot turn off service effecting the building without prior notice of the Board, unless of an emergency.

Your service contractor will not be authorized to interrupt services to the community and you will need to reschedule appointment if you do not use the approved notice form.

Avoid extra service call fees, download the Board-approved notice form,

just click there >> APPROVED NOTICE FORM

 

En Espanol

Debido al gran número de notificaciones aleatorios recientemente posted unapproved service notice en zonas comunes para notificar agua o interrupciones de A / C, debido a trabajos contratista privado, un formulario de notificación estándar ha sido desarrollado junto con el siguiente procedimiento para todos los que requieren tener plomería principal-off dado vuelta mientras se realiza el trabajo en su casa:

  • Cualquier interrupción en los servicios que afectan todo el edificio debe ser observado en un formulario aprobado por la Junta y publicadas en lugares obvios y evidentes de suficiente notificación a los residentes.
  • Avisos requieren plazo de preaviso de 48 horas (a menos que, debido a una reparación de carácter de emergencia).
  • Todas las interrupciones de servicio requieren notificación y aprobación por parte de un miembro del Consejo.
  • Todos los avisos de interrupciónes del servicio, deben utilizar el formulario aprobado y debe ser firmado por un miembro del Consejo con el fin de ser publicado.
  • Contratista de servicio no puede desactivar las notificaciones que el edificio sin previo aviso de la Junta, a menos de una emergencia.
  • Su contratista servicio no estará autorizado a interrumpir los servicios a la comunidad y tendrá que reprogramar la cita si usted no usa el formulario de notificación aprobado.

 

Evite gastos de llamadas de servicio adicionales, descargar el formulario de notificación aprobado por la Junta, basta con hacer clic allí >> FORMULARIO DE NOTIFICATION APROBADO

 

 

 

 

 

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